Synpunkter, beröm och klagomål

Synpunkter, klagomål, förbättringsförslag och beröm ger oss värdefull information och möjlighet att utveckla och förbättra våra verksamheter. När du talar om vad du tycker hjälper du oss att bli bättre!

Synpunkter, beröm och klagomål

Hur lämnar jag min synpunkt, beröm eller klagomål?

  • Du kan ringa till Ragunda kommuns Kundcenter
  • Skicka brev till: Ragunda kommuns Kundcenter Box 150 844 21 Hammarstrand Märk kuvertet "Synpunkter, beröm och klagomål"
  • Lämna din synpunkt, beröm eller klagomål via vår e-tjänst:

Synpunkter, beröm och klagomål - Ragunda kommun Länk till annan webbplats.

Dina synpunkter kommer att registreras, sammanställas och användas som en del i vårt arbete att förbättra kommunens service.

Lämna klagomål på utbildning och annan pedagogisk verksamhet enligt skollagen

Här hittar du mer information om barn- och utbildningsavdelningens rutiner för att ta emot och utreda klagomål på utbildningen enligt skollagen:

Lämna klagomål enligt skollagen

Kontakta Kundcenter

Vi svarar på frågor om kommunens service och verksamhet, ring eller skicka e-post till kundcenter.